tiistai 11. joulukuuta 2012

New haircut, when?

Olen miettinyt uutta hiustyyliä nyt 2-3 kuukautta. Lopultakin minulla on hieman ylimääräistä rahaa sekä aikaa lähteä kampaajalle! (menin naimisiin 31/10/2012 joten minulla ei tuota ylimääräistä paljon ole ) Enää minun täytyisi päättää, millaisen hiustyylin haluaisin.

Minulla on jo lyhyet hiukset, joten tarvitsen lyhyen hiustyylin. Tietysti voisin ottaa hiustenpidennykset, mutta ei minulla niin paljon ylimääräistä ole ja minulla on jo kerran ollut pidennykset. Se ei ollut mukavaa. Hiusteipit olivat tahmeita ja putoilivat usein. Ja takut hiuksissa...arg! Ei minun juttu. Käytän peruukkeja. Paljon helpompaa.  

Minulla on ollut useita hiustyylejä matkani varrella, joten uuden kokeileminen ei ole ongelma En vain tiedä, haluanko kokeilla jotakin uutta vai pysyä jossakin tutussa ja turvallisessa.

I have thinking a new hairstyle now about 2-3 months already. Finally I have extra money and freetime to go haircut! (I got married 31/10/2012 so I don't have really extra right now) Now I just have to decide, what kind of haircut I want to get.

I already had short hair, so I need short haircut. Of course I could get hair extensions, but I don't have that much extra and I already had extensions once before. It wasn't that nice experience. Tape was sticky and drop of really often. And those tangles in hair...arg! Not my thing. I use wigs. Much more easier.

I had many hairstyles along my life, so try something new is not problem. I just don't know, do I want to try something new or do I want to get something old and comfortable.

Tässä joitakin kuvia vanhoista hiustyyleistä (vanhin ensin):
Here some pics for my old hairstyles (older first):

Pitkät hiuset ja "anime" etuhiukset - talvi 2009. Nämä ovat omat hiukset. Minulla oli paljon pidemmät hiukset kun olin nuorempi, n. 30cm pidemmät. Mutta kun aloin värjätä hiuksiani, menivät ne niin huonoon kuntoon, että katkesivat. (btw, tykkään värjätä hiuksiani ja minulla on ollut montaa eri väriä hiuksissa, kuten violettia, pinkkiä, punaista, vihreää, sinistä...)

Long hair and "anime" fronhair - winter 2009. This is my own hair. I had much longer hair when I was younger, about 30cm longer. But then I started dye my hair and my  hair dried up and snap. (btw, I like to dye my hair, and I had a lot of different colors in my hair, like purple, pink, red, green, blue...)

Valmistujaispäivä - kevät 2009. (graafinen suunnittelija) Ensimmäinen kerta kun leikkasin lyhyeksi.
My graduation day - spring 2009.(graphic designer) First time when I cut short haircut.

Talvi 2010. Kananperseleikkaus.
Winter 2010. Kananperse (in finnish chicken's ass - haircut.)

 Kesä 2012. Melkein (puoli)kalju!
Summer 2010. Almost (half)bald.

Syksy 2011 - Kaljukuviointi molemmin puolin. Keesi keskellä.
Autumn 2011 - Baldcut both side. I had mohawk.

Pikkujoulut 2011. Lyhyt.
Christmas party 2011. Short haircut.

Kevät / kesä 2012. Hiustenpidennykset.
Spring / summer 2012. Hairextensions.


Hiustyyli nyt (väri ei ole sama tällä hetkellä) Minulla on todella ihana (ei todellakaan!) MacGyver takatukka!
Haircut now (colour is not right) I have really nice (not!) MacGyver backhair!

Joten olen jo suunnitellut pari tyyliä valmiiksi. Minulla on aika kampaajalle tämän viikon lauantaina, joten minulla on edelleen aikaa miettiä mitä haluan. Tässä on vaihtoehtoja:

So I have thinking already couple styles. I have hairdresser time this saturday, so I still have time to think what I want. These are my options:

Style 1.

Style 2.

Style 3.

Style 4.

Style 5.




I took all those haircuts from here.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti