perjantai 7. kesäkuuta 2013

Different styles in May



Hellurei pitkästä aikaa!

Olen ollut kiireinen (laiska) ja siksi on päivittely on jäänyt hieman välistä. Cosplayn kanssa on ollut kiirettä ja kauhunhetkiä, aloitin uudessa työkohteessa ja samalla heitin harrastuksissa muutamaa keikkaa. Aika on tuntunut menevän todella nopeasti!

Mutta ah, silti olen jotakin vaatetuksiani (ja elämää yleisesti) saanut kuvattua ja tässä onkin kooste toukokuulta.


Hello, long time no see!

I had been busy (lazy) and that's why I haven't write in here. I had been busy to my cosplay, I started a new work place and same time I occur couple my hobbies. Time goes really fast!

But ah, still I had time to ptohograp some of my outfits (and my life) and here is summary of may:


Ei minun, mutta todella kaunis, vai mitä? Haluan! 

Not mine, but really beautiful, do you agree? I want it! (Underground 69,90€)




Minun uusi koulutyttö pukuni! Hame ei kuulu pukuun, mutta vihreä hame on minulle sen verran pieni, että joudun nostamaan sen niin ylös, että alushousut vilkkuu. Parempi näin.

Kokeilin myös tehdä hieman erilaiset ulzzang-tyyliset meikit. Miltä näyttää?

My new schoolgirl costume! Black skirt is not original, but that green skirt is a little bit too small for me, that I have to wear it so high, that people can see my panties. Better this way.

I also tried to make up little bit different ulzzang-style make up. What do you think?




Sain uuden kaulakorun eBaysta (yllätys!) 2,28€

I got new necklace from eBay (suprise!) 2,90$








Olin palomiesten SM-kisoissa töissä ja päivän asu oli tottakai oma sammutuspuku. Se on hieman liian iso minulle! (vain 6 kokoa)

... sekä panda.


I was work at a firefighter's finnish championshiop and that day's outfit was of course my firesuit.It is too big for me! (only 6 size)

... and panda.





Minun työvaatteeni, joita pidän yllättävän paljon päälläni. Versio 2: housut.

My work uniform, which I use suprisenly often. Version 2: trousers.


 

Rokkipäivä ja uusi peruukki.

Rockday and a new wig.

 
 Normipäivä, tältä näytän kun en jaksa näyttää "sen erikoisemmalta."

Ja minun uusi pötrsipehmo

Normal day, this is how I look when I don't have feeling to look "more different."

And my new birdiesofttoy


 

Jenkkityyli, ase ja kaikki?

Olimme miehen ja hänen veljensä perintötalolla ampumassa softisaseilla. Ja uskokaa tai älkää, olen aika hyvä ampuja. Enkä tarkoita naiseksi.

Yankee style, gun and everything?

We was in my husband's and he's brother's heritagehouse shooting on soft air weapons. Believe or not, I'm kind of good shooter. And I'm not talking about for a women.

 




Ehdin käydä myös Mikkelissä Mimiconissa, josta mukaani tarttui aivan ihana zombikani mekko! Se päivä oli vihreä päivä.

I also had time to visit Mikkeli's Mimicon where I found this lovely zombierabbit dress! That day was a green day.

4 kommenttia:

  1. Sulla on todella kivanoloinen blogi! Oli pakko liittyä lukijaksi ^^

    http://kuroi-desu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mistä tunnistaa suomalaisen bloggajaan? Sillä on ANGRY BIRDEJÄ kuvissaan <3!

    Savonlinnan Wannabestä löytyy muuten samanlainen vihreä mekko valkoisilla palloilla. Pidän itsekin väristä kovasti <3! Jos sattuvat kaupasta loppumaan, niin ainakin Wannabe.fistä löytyy samoja mekkoja ;).

    Mutta blah, on pitänyt itsekin pitkään ostaa uusi sininen peruukki edesmenneen tilalle (tämä ihana vaaleansininen peruukkihan päätyi Ming Ming cossiin vetoavuksi). Jotain tuollaista pörröistä tummansinistä olen itsekin ajatellut, niin ei olisi aina samanlaisia peruukkeja. Nytpä asia muistui taas mieleen, vaikka olen ollut toki tyytyväinen omiin hiuksiini, miksi peruukkeja ei ole tullut käytettyä.
    ...
    Ja sulla on niin paljon hienompi työasu kuin mulla :(. Meillä on vaan mustat pitkät housut, punainen kauluspaita, ruskea esiliina, joka menee ympärilleni kaksi kertaa, nimikyltti ja tänä vuonna pitää olla työssä umpikengät tai sukat vähintään jalassa, jos on sandaalit ja puntteja ei saa kääriä. Ja minä siis siivoan hotellia. Tosin esiliinan isot taskut ovat olleet melko jees ja asuun kuuluvaa avainnauhaakaan en ikinä pidä kaulassa, vaan taskussa kiinni, koska kaulassa roikkuvat avaimet ovat vain tiellä! Näin siivoamisesta voin sanoa, että umpikengät, pitkät lahkeet ja kaulassa roikkuvat jutut eivät ole parhaita valintoja, koska nämä ovat aika tukalat helteellä hotellissa, jossa ei ole ilmaistointia ja jossa ollaan veden kanssa koko ajan tekemisissä.

    Mutta joo, ihanaa, kun päivität <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä taitaa olla yleinenkin ilmiö nykyään? :D

      Tuolta wannabesta nbäytti löytyvän kaikkea muutakin kivaa nyt kun alkoi selailla. *tutkailee koko ajan* Voi ei, pakko nyt tsempata, ettei tili mene heti kun tulikin!

      Ja nyt menet vain katselemaan itsellesi uutta peruukkia, minulla on hirveä lista, mitä kaikkea pitäisi tilata. Kunhan vain joskus jälleen raatsisi...

      Tuo sinun työasubn essu kuulostaa hyvinkin tutulta, voisin lyödä vetoa, että Arnolds'in aikaan minulla oli samanlainen. Ihan törkeän näköinen, mutta taskuihin mahtui paljon tavaraa, mikä oli ainut positiivinen juttu koko essussa.

      Ja kiitoksia <3

      Poista