sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Happy halloween!

Hyvää halloweenia kaikille lukijoille!
Happy halloween to all my readers!



Tunnistatteko hahmon? Yritän olla Keskiviikko Addams familystä (=Me hirviöt). Se oli lemppari tv-ohjelmani ja "oikea" elokuva, kun olin lapsi (oikea elokuva = ei piirretty).

Do you regonize the character? I try to be Wednesday from Addams family. It was my favourite tv show and "real" movie when I was a kid (real movie = not a cartoon).






Pictures by Ismo Mannila / Pikseli Paletti.
Dress by H&M.
Hair and make up (MUAH) by me.
Socks by some japanese kawaii store in Sapporo.
Shoes by Seppälä.

5 kommenttia:

  1. Wednesday on mun lemppari <3 and you nail it!

    VastaaPoista
  2. Kihoja kuvia itelläni on muuten samanlainen kissapehmo just postissa tulossa mutta vaan mustalla pohjalla mistäs muuten oot hankkinu oman kissas

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia! Muuten mulle on postissa tulossa tolanen samalainen luurankokissa mutta täysin mustalla pohjalla mistäs muuten oot omasi ostanut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, olen unohtanut vastata tähän tyysti!
      Mutta kiitoksia! ^-^
      Olen tuon omani ostanut EMP:ltä aikoin... enkä ole! Jostakin conista lähti mukaan. Pitkään nimittäin EMP;ltä katselin noita, mutta jostakin conista otin sitten mukaan tuollaisen erilaisen. Tuo on ollut minulla kohta 7-vuotta, niin en kyllä yhtään muista mistä.

      Poista